Preden se poglobimo v vsebino, razmislite, kakšno je stanje glede vključevanja načela enakosti spolov v raziskave in poučevanje.
Pravilen odgovor: Načrtno ločenih preiskav ni.
Večji del preiskav in raziskav je opravljenih na moških, desetletja so ženske načrtno izpuščali iz preiskav zaradi prepričanja, da njihovi hormonski cikli lahko popačijo rezultate. Deloma raziskav niso opravljali na ženskah tudi zaradi strahu pred negativnimi učinki nepoznanih zdravil na rodnost žensk. Nova raziskava Univerze v Kaliforniji je pokazala, da ženske množično prejemajo prevelike količine zdravil in trpijo za več stranskimi učinki, saj se doze zdravil določijo na moških.
Pravilen odgovor: Načrtno ločenih preiskav ni.
Večji del preiskav in raziskav je opravljenih na moških, desetletja so ženske načrtno izpuščali iz preiskav zaradi prepričanja, da njihovi hormonski cikli lahko popačijo rezultate. Deloma raziskav niso opravljali na ženskah tudi zaradi strahu pred negativnimi učinki nepoznanih zdravil na rodnost žensk. Nova raziskava Univerze v Kaliforniji je pokazala, da ženske množično prejemajo prevelike količine zdravil in trpijo za več stranskimi učinki, saj se doze zdravil določijo na moških.
Pravilen odgovor: Ne drži.
Avtomobili so narejeni po meri moških in raziskave kažejo, da so ženske za 47 % bolj izpostavljene hudim poškodbam v avtomobilih in imajo za 17 % višjo možnost, da umrejo – čeprav so moški pogosteje udeleženi v prometnih nesrečah. Med pomembne razloge za večjo izpostavljenost žensk sodijo preizkusi za varnost avtomobilov, kjer uporabljajo le lutke, ki odražajo povprečno višino in težo moških. Razlik pa je še več, ženske imajo tudi drugačno porazdelitev mišic in maščobe kot moški, manjšo kostno maso in tudi krajše noge, zaradi česar sedijo bližje volanu kot moški in so ponovno bolj izpostavljene negativnim posledicam nesreč.
Pravilen odgovor: Ne drži.
Avtomobili so narejeni po meri moških in raziskave kažejo, da so ženske za 47 % bolj izpostavljene hudim poškodbam v avtomobilih in imajo za 17 % višjo možnost, da umrejo – čeprav so moški pogosteje udeleženi v prometnih nesrečah. Med pomembne razloge za večjo izpostavljenost žensk sodijo preizkusi za varnost avtomobilov, kjer uporabljajo le lutke, ki odražajo povprečno višino in težo moških. Razlik pa je še več, ženske imajo tudi drugačno porazdelitev mišic in maščobe kot moški, manjšo kostno maso in tudi krajše noge, zaradi česar sedijo bližje volanu kot moški in so ponovno bolj izpostavljene negativnim posledicam nesreč.